|
|
|
|
|
Sorter listen etter Påmeldingsnummer -
Klasse -
Seilnummer -
Skipper -
Båtnavn -
Båttype -
Seilforening (Skipper) -
Måltall
Enkel liste |
Antall påmeldte |
024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NOR 10901
Morten Christensen
Seilforening: Skøyen Seilforening Båttype: Bavaria 35 Match Seilnummer: NOR 10901 NOR Rating: NOR 0,9960
|
|
Jarle Bjørn Hansen
Seilforening: Båttype: Bavaria 35 Match Seilnummer: NOR 10901 NOR Rating: NOR 0,9960
|
|
Etappe |
Målgang |
Seilt tid |
Justert tid |
Straff |
Klasseplassering |
Start - Mål |
|
|
|
DNF |
9 |
Total |
|
|
|
|
1 |
|
Morten Christensen, Skøyen Seilforening Jarle Bjørn Hansen, Jan Andreas Knudsen, Leif Kirknes, Greg Roods, Bjørn Saltvik, Lars Kvakkestad, |
Klasse: NOR Rating - Over 0,980
Båttype: Bavaria 35 Match
Måltall: 0,9960
|
|
|
|
NOR 202
Martin Moe
Seilforening: Kongelig Norsk Seilforening Båttype: X-35 Seilnummer: NOR 202 NOR Rating: NOR 1,0130
|
|
Daniel Aase
Seilforening: Båttype: X-35 Seilnummer: NOR 202 NOR Rating: NOR 1,0130
|
|
Etappe |
Målgang |
Seilt tid |
Justert tid |
Straff |
Klasseplassering |
Start - Mål |
01.05.2014 15:22:20 |
1:48:20 |
1:49:44 |
|
2 |
Total |
|
|
|
|
1 |
|
Martin Moe, Kongelig Norsk Seilforening Daniel Aase, Tore Trogstad Eia, Jesper Åberg, Johan Karlsson, Petter Honningsvåg, |
Klasse: NOR Rating - Over 0,980
Båttype: X-35
Måltall: 1,0130
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NOR 3288
Tom Olsen
Seilforening: Frognerkilen Seilforening Av 1860 Båttype: Archambault 31 Seilnummer: NOR 3288 NOR Rating: NOR 0,9750
|
|
Harald Bjønness Kleppe
Seilforening: Båttype: Archambault 31 Seilnummer: NOR 3288 NOR Rating: NOR 0,9750
|
|
Etappe |
Målgang |
Seilt tid |
Justert tid |
Straff |
Klasseplassering |
Start - Mål |
|
|
|
DNF |
2 |
Total |
|
|
|
|
1 |
|
Tom Olsen, Frognerkilen Seilforening Av 1860 Harald Bjønness Kleppe, Paulo Lising, Christian Melsom Myhre, Marius Kittelsrud, Øystein Granheim, Enrico Razzetti, |
Klasse: NOR Rating - Under 0,980
Båttype: Archambault 31
Måltall: 0,9750
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|